fredag 25. januar 2013

Dinner

I går feiret vi bursdagen til min kjære med en bedre middag på Dinner - Bar&Restaurant.
Det er så utrolig god mat der!
Startet med vårruller til forrett (ikke noe Deli De Luca-vårruller for å si det sånn!), crispy duck til hovedrett og avsluttet med en nydelig sjokoladefondant med frisk frukt, sorbet og hvit sjokolademousse. Jeg får vann i munnen når jeg tenker på det.

Det er litt stive priser (i hvert fall for en studentlommebok), men det er så absolutt verdt det! Skal definitivt tilbake! I tillegg er akustikken bra der. Hehe. Samboeren min er akustiker så har blitt over gjennomsnittlig opptatt av den slags med årene.

Her er noen bilder fra i går (tatt med mobil):






I bursdagsgave fikk han blant annet konsertbilletter til Conor Oberst (Bright Eyes) på søndag. Det gleder jeg meg til!

Dette er en av favorittlåtene mine, jeg håper virkelig han spiller den (og med en liten sniktitt på tidligere setlister tror jeg han kommer til å gjøre det:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar