onsdag 4. september 2013

Aldri mer husmor

Jeg har aldri vært et godt husmoremne - ikke er jeg flink til å lage mat, ikke er jeg flink til husarbeid og jeg klarer ikke holde liv i kaktuser engang. Jeg trodde ting skulle endre seg litt da jeg fikk meg Kenwood-maskin. Min unnskyldning for ikke å bake har vært at jeg er dårlig til å elte, men det skal jo ikke være noe problem lenger. Jeg fant en oppskrift på rundstykker som skulle være "verdens enkleste å lage". Men den gang ei! Rundstykkene ble harde, svidde OG rå inni. Skjønner ikke hvordan det går an. Nå har jeg lagt husmorforkleet på hylla for godt. Så får kjæresten ta seg av matlaging, mens jeg ser på tv.




Til helgen spiller forresten min store helt, Jens Lekman, i Oslo. Jeg hører på ham hver dag og lader opp til en flott konsertopplevelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar