søndag 10. februar 2013

Lister

Jeg elsker å lage lister. Topplister, hatlister, matlister, pakkelister, gavelister +++.
Derfor fant jeg ut at jeg vil lage lister over de tingene/opplevelsene jeg har hatt i det siste.

De tre siste albumene jeg hørte på:



1.The Tallest Man On Earth - Shallow Grave
2. Conan Oberst - Conor Oberst
3. The Beatles - Revolver


De tre siste filmene jeg så på kino:



1. Django Unchained
2. Historien om Pi
3. Hobbiten 

De tre siste filmene jeg så på dvd:



1. En Ganske Snill Mann
2. Trolljegeren
3. Babycall

De tre siste seriene jeg så:


1. Halvbroren
2. Game of Thrones sesong 1
3. Frasier alle sesongene


De tre siste bøkene jeg leste:


1. Hobbiten
2. La Meg Synge Deg Stille Sanger
3. High Fidelity


De tre siste landene jeg har besøkt:


1. Tyskland (Berlin)
2. Danmark (København)
3. Kroatia (flere byer)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar